Nueva Coordinadora de Proyectos en Rumbo

María Clara Sánchez, nueva coordinadora de proyectos de Rumbo

María Clara Sánchez Vanegas es la nueva Coordinadora de Proyectos de la Red Universitaria Metropolitana de Bogotá – Rumbo. Esta ingeniera industrial tiene magíster en Gestión y Evaluación Ambiental de la Universidad Sergio Arboleda y en Medio Ambiente y Desarrollo de la Universidad Nacional. Actualmente adelanta estudios de doctorado en Turismo, Economía y Gestión de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (España).

Cuenta con más de 15 años de experiencia en planeación, desarrollo, gestión y evaluación de proyectos sobre Medio Ambiente, Turismo Sostenible, Desarrollo Rural y Educación Ambiental, sumados a una larga trayectoria en la academia como docente de cátedra en pregrado y posgrado.

Con su llegada, Rumbo continúa con su trabajo para establecerse como la red académica líder de la región.

7 respuestas a “Nueva Coordinadora de Proyectos en Rumbo”

1. I like viewing web sites which comprehend the price of delivering the excellent useful resource free of charge. I truly adored reading your posting. Thank you!

2. Wonderful illustrated information. I thank you about that. No doubt it will be very useful for my future projects. Would like to see some other posts on the same subject!

3. It’s late finding this act. At least, it’s a thing to be familiar with that there are such events exist. I agree with your Blog and I will be back to inspect it more in the future so please keep up your act.

4. I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to start my own Blog Engine blog now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a fine example of it.